Malin

En blogg om mig

freda' kväll

Publicerad 2009-02-13 16:32:00 i allmänt,

ja, fredagen idag innebär för mig att äta tacos, äta godis, se på let's dance. som vanligt, ungefär. om man räknar bort tacosen, den äter vi ju inte varje fredag.

dagen idag har varit bra, ingen, peppar peppar, otur. mando skivan släpps idag, och jag är glad. jag vet inte riktigt när jag får den, men snart hoppas man ju på.

ska fixa in resten av kent-låtarna. ni har nog inte hört om det, men jag raderade alla och sådär. men nu är nästan alla låtar framme på iTunes igen. haha, fa(i)l på mig iallafall.

igår när vi repade dansen kollade martin på. jag tror ingen har skrattat så mycket åt våran dans som han gjorde. han kunde knappt andas. och idag har han gått och gjort några av våra moves för oss, HELA DAGEN! bara för att mobbas. dum.

men jaja, nu ska jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela