Malin

En blogg om mig

USAIN BOLT!

Publicerad 2009-08-17 13:55:06 i allmänt,


ni kommer nog förstå vad detta inlägg handlar om, när ni ser bilden!

Usain Bolt, världens snabbaste man. så underbart duktig, så otroligt snabb, undrar om han kommer kunna förbättra sitt nysatta världsrekord, 9.58, eller om det kommer stå sig år efter år, tills åren blir tiotals, hundratals? kommer någon klara av att springa snabbare?


det är bara att se med egna ögon, hur himla överlägsen han är! alla pratade om "fighten mellan Bolt och Gay", en fight som aldrig blev av. vi ser hur långt borta fighten var. och jag tror inte att jag talar enbart för mig själv när jag säger att Bolt överraskade oss lite genom att TOTALKROSSA hans egna världsrekort med 11 hundradelar. jag tror inte att någon hade förutsett det, visst. världsrekord hade man kanske gissat på, men inte så totalkrossat som det blev.

Jag undrar hur det kommer bli när Usain springer 200 meter senare i veckan, jag läste att han inte trodde på rekord själv, men man vet aldrig med dessa snabba banor som det verkar vara i Berlin och hur Usains form är. Vi får hoppas och kolla när det väl drar igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela