Malin

En blogg om mig

megalomania

Publicerad 2009-08-23 21:11:58 i allmänt,

det fick bli en liten rubrik i form av en muse låt, jag gillar den.

det har inte hänt så mycket idag, jag har knappt varit utanför dörren, så jag har inte bytt till linser, utan idag blev en glasögon-dag, skönt faktisk. så ögonen slipper linserna varenda eviga dag.
påtal om linser, jag kanske ska byta par snart? och då innebär det ögonkoll också, för jag måste köpa nya och då måste jag kolla ögonen och sådär tråkigt. men min syn har blivit sämre, det vet jag då jag gjorde ett syntest hos rudolfsson och då såg jag ganska så dåligt med linserna i, tyvärr. men så äre!

nu ska jag läsa lite i "hanteringen av odöda". jag har inte kommit så långt, så jag har inte fått mig någon uppfattning om hur den är.
när jag läst lite blir det sängen, den lockar just nu.

imorgon blir första 'riktiga' skoldagen med Es1Mu! RIKTIGT KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela