Malin

En blogg om mig

heldag på vik!

Publicerad 2009-08-19 19:56:54 i ,

lite innan tre kom evelina till mig idag! vi bytte om till träningeskläder och drog direkt iväg till vik faktiskt. där fick vi visserligen vänta en halvtimma innan vi skulle börja träna. men det var gött ändå, för vi pratade, kastade tennisbollar och sådär! haha.

sen vid fyra började vi träna, det var jag, evelina och frida som var där och bengt som tränare då. vi körde olika längdsaker, stillastående längd, tre-steg och splithopp. det gick faktiskt ganska bra idag, så jag är nöjd.

sen när vi hade tränat klart skulle vi hjälpa till med småtteträningen. jag och evelina var med vid längden och hjälpte barnen att hoppa. sen körde vi lekar på slutet. sen cyklade jag hem.

men till hösten nu, eller under hösten kanske man säger. så ska jag och evelina vara med på en ledarutbildning! så vi ska vara med lite mer på onsdagsträningarna med småbarnen och sådär! mycket kul, eftersom jag inte har tänkt mig bli elitidrottare, så är det bra att jag har kunskap i att vara tränare, så kanske jag slutar som det till slut? vem vet!

men nu ska jag äta maten som står på bordet. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela