Malin

En blogg om mig

friends :D

Publicerad 2009-08-18 13:32:09 i ,

vet ni vad?!
idag ska jag umgås med mina polare. nämligen bella, matilda och sofie! juste, det påminde mig om att jag ska höra med ida om hon har flyttat än! eller om hon också vill med! tihi (det är nu alla hoppas på att hon inte flyttat!)
bella slutade halv tre, så runt då kommer hon hit, matilda och sofie slutade tre, då möter vi dom, eller om dom också kommer hit, det vet jag inte. (bella vill bara hit för hon vill käka upp vårat godis! haha)

men vi går väl och fikar eller något!

hörs mer sen, nu ska jag kolla om jag har fått något mail från panasonic!
(nu får ni bild ETT som togs av min kamera, den som de tog i expert-affären!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela