Malin

En blogg om mig

DN-galan youth!

Publicerad 2009-08-01 20:59:04 i allmänt,

har sett på det hela dagen. förutom under toalettbesök och tillfällen då jag har ätit! annars har det varit dagen framför datorn och sett på alla duktiga!
frida var med i längd, dock vet jag inget resultat, men man fick se ett hopp fast jag fick aldrig veta hur långt det blev. simon har också tävlat i kula har jag hört. men vet inget resultat. axel hoppade stav, ida har sprungit 200 och hon vann! så duktig var hon, ett jättefint lopp var det också!
sen har andra från värmland också varit med, som jag känner. och sen folk från alla möjliga ställen.

det blir en heldag framför datorn imorgon också med DN-galan youth!
HEJA HEJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela