Malin

En blogg om mig

assassin

Publicerad 2009-08-26 21:14:54 i allmänt,

ska nog gå och se på lyxfällan nu, tror jag. fast nu blev det ju paus, inte så förvånande när jag bestämmer mig för att sätta mig och kolla på programmet...
kollade på extreme makeover home edition förut. jag älskar verkligen det programmet. så sjukt vad ett nytt hus kan göra livet så himla mycket bättre för många människor. man blir verkligen berörd av att kolla på det. man blir det, helt seriöst!

imorgon kan jag gå upp 9 om jag vill. sovmorgon till 10.15, så det är gött. jag vet inte när jag kommer gå upp, men jag kan ställa klockan en tid och sen snoooooza, härligt. (inte för att det kommer funka speciellt bra..) jag gillar nämligen inte att snoza. menmen, vi får se hur det blir imorgon.

nu sätter jag mig framför tv'n ändå, kanske med "hanteringen av odöda"
HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela