Malin

En blogg om mig

090831

Publicerad 2009-08-31 18:16:10 i allmänt,

ida: vi ska cykla 6.7mil, fast vi satsar högt istället. för då har vi ingen press på oss! mohaha

jaja, nu har jag tränat. eller, det var ett tag sen. men jag hoppade längd, vilket resulterade i att jag har fått ont i ryggen. ajdåajdå tänker ni, och det gör faktiskt ont. men jag får stå ut, måste ju orka cykla imorgon!
så nu har jag köpt massäck, eller ja. ska göra salladen imorgon. och sen blir det kanske några smörgåsar, lite godis (eller ja, mycket egentligen) och frukt och sen massa att dricka! det kommer bli jättebra dethär.
har även tvättat av mina träningsbyxor, för jag tänkte ha dom imorgon när jag cyklar, så sköna! så nu är dom (förmodligen) inte grusiga längre, och det är skönt!

men snart ska jag och mamma äta lite mat! gött, blir stuvade makaroner och falukorrrrrrv! mums

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-31 21:21:53

Svar: EJ! fyfan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela