Malin

En blogg om mig

090830

Publicerad 2009-08-30 19:21:54 i allmänt,

godkväll. haha

öhm, idag har jag inte gjort något. inget alls, suttit och tittat på finnkampen enbart! men ja, det funkar det med, eftersom det är söndag och man inte kan göra något annat typ.

men imorgon blir det skola igen. heldag imorgon, för nu börjar vi med alla musiklektioner också. så imorgon går jag från 8-15.20 eller något i den stilen. men det går det med! tihi. får fråga david om han vet något om min GeMu-grupp och sådär. hur det blir med mitt personliga schema!

sen på tisdag är det första klassikerna, cykling. jag ska cykla med matilda och sofie, och vi ska ha med oss fika så att vi kan äta under tiden. vi satsar på att vara tillbaka inom 10timmar! och det borde vi nog fixa om vi cyklar normalt och det inte blir så många stopp. så vi klarar oss nog.

nej, nu ska jag försöka hitta något att äta. eller inte, HEJS

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-30 20:53:10

Men fetto, hur langt ska ni cykel? :O 10 timmar???? äru inte rektigt klok!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela