Malin

En blogg om mig

090828

Publicerad 2009-08-28 14:12:43 i allmänt,

hejsan alla glada barn! och vuxna också för den delen.

idag slutade jag 13.10, hade tre lektioner. dubbeltimma svenska med morgan, som förövrigt var jätterolig och det kommer vara väldigt kul med svenska A och B. sen hade vi engelska med annki, det är ju som det är. haha

men jaja, nu sitter jag här och knaprar Dr. Dryels. gott som gör bra! oj, läste på förpackningen att det stod "gör gott, smakar gott" och jag hade inte sett det innan jag skrev detdär! haha, underbart.

men ikväll ska vi äta pitabröd här hemma! gott som bara den. jonna kommer ju också. och imorgon ska vi på lillerudsdagarna! ska bli kul och vi hoppas på bra väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela