Malin

En blogg om mig

090826

Publicerad 2009-08-26 14:02:44 i ,

hejsan alla glada!

idag regnar det, oavbrutet, här i arvika. det började redan sent igår kväll/natt. jag vaknade av det en gång, man hörde ingenting, utom regnet som smattrade mot marken. usch, det var inte så kul.

men iallafall.
idag har vi haft tre lektioner. först Eso - musik (alla Eso lektioner är 1h och 20min). det var kul och vi arbetade med rösten, sjöng i kanon och skulle göra våran egna komposition. jag matilda och erica hade lätt snyggast! haha, skitkul var det.
sen blev det dans med Lisa i katedralen. fick lära oss två olika danser typ, eller koreografier, som det så fint heter. sen hade vi styrka och sådär. jobbigt var det iallafall!
sen var det 55minuter matte med Ingegerd, hon är väldigt bra tycker jag! jobbade på som bara den, och jag känner att matte är ganska så lätt just nu! så det är väldigt skönt att kunna tänka så!

slutade tio över tolv idag, gööööööött!
så nu har jag och mamma varit nere på stan, jag köpte mig jeanstights (ganska sen att hoppa på det tåget) men dom var väldigt sköna, mörkblåa med fickor på rumpan. sen köpte jag mig pennor och så hämtade vi min ellos jacka! gött, den satt jättebra och jag älskar den!

snart ska vi äta panGkakor!
HEJS
(får se om det blir någon promenix med bellfis sen!)


bild från i fredags, efter skolan var slut, därmed också dubbningen till esteter!
det står djävulen i in panna och jag posar med muggen vi fick, där kondomen låg i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela