Malin

En blogg om mig

090825

Publicerad 2009-08-25 15:22:35 i ,

Hej alla glada folk!

Idag har allt varit underbart! Vi började med matte, Ingegerd är iallafall söt, lite inuti sin egna bubbla och hänger inte med till 100% på vad som händer. Men det är kul. Sen hade vi håltimma från 8.55-12.15, då var vi (läs jag, Matilda och Sofie) hemma hos Sofie och slappade. Spelade lite piano, sjöng jättefint, lyssnade på fina låtar på datorn, lagade mat, åt muffins och bullar. Sen gick vi till Svea, där skulle vi ha drama.
Det var kul faktisk, vi fick hoppa, skrika, springa så snabbt vi kunde i slowmotion, ha avslappning och sådär. Det var jättekul, vi sjöng "vem kan segla" också, gött!
Sen hade vi bild, då skulle vi måla på fyra olika papper där det stod olika ord och så skulle man måla som man kände typ. Så vi kletade, doppade händer i färg och bara kastade oss in med världens inlevelse! UNDERBART.

Imorgon får vi ha lite musik iallafall! Så det är gött, jag undrar när jag ska göra GeMu-provet. Får prata ännu mer med David, han visste knappt själv än, såatteeeee.

Men nu ska jag snart äta, blir träning sen också!
HEJS


Bella och jag dansar under tjejkvällen hos Sofie i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela