Malin

En blogg om mig

090824

Publicerad 2009-08-24 13:57:20 i ,

hallojsan!

idag var riktiga första skoldagen! det var kul, men lite smådrygt när vi var alla esteter. mycket roligare med bara musikklassen!
men idag har vi haft, dubbeltimma engelska, idrott, lunch och klassråd! vi har inga musiklektioner denna veckan, så vi hade ingen GeMu (vilken dag och tid jag kommer få det är ännu oklart) och svenskan var inställd.
men idag tog david kort på oss på klassrådet, det kortet ska ha sedan ha som skrivbordsunderlägg på sin dator, så att han ser oss varje gång han går in! haha, underbart!
blev många skratt med klassen idag iallafall! så underbar klass, jag älskar den. tre år till med detta och det kommer vara så BÄST!

sen blir det kanske träning? jag får se.

men vi hörs och ses och jaja. HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela