Malin

En blogg om mig

090823

Publicerad 2009-08-23 13:04:19 i ,

HEJHOPP!
solen skiner här i arvika. och vad ska jag göra idag? jo, sitta inne och se på friidrott från 16.00!

Igår var det så sjukt kul! slog huvudena i taket (bokstavligt talat, ont gjorde det.. haha) och massa skratt, värdelös musik, dans, godis, tacos, kort, partyparty! haha. det var jättekul och jag somnade halv ett - ett, kanske? men jaja, sen vaknade jag sju imorse... haha och vi hade ställt klockan på halv tio. så jag låg vaken ganska länge! men jaja, somnade lite under tiden. sen fick jag skjuts med bellfis hem!

imorgon börjar riktiga skolan! går till ett typ? för vi har inga musiklektioner under veckan, skulle se så att de andra lektionerna funkar! och så är svenskan inställd. och våran sista lektion börjar 12.15, klassråd med david! mycket kul. sen måste jag prata med honom om skåp, GeMu-provet, och massa annat! men det går nog bra.

nu ska jag läsa andra bloggar + lägga in bilder från igår! trevligt!
HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela