Malin

En blogg om mig

090821

Publicerad 2009-08-21 14:55:18 i ,

hejsanhoppsan i regnvädret!

idag har jag varit på skolan faktiskt! var med på solberga en dag för att kunna bestämma mig. så nu kommer jag gå ES1Mu på solberga! klassen verkar jättebra, har ju inte hunnit lära känna någon ny, eller therese från järven! hon är jättetrevlig, och det är alla andra också. så idag var en bra dag. så nu blir jag solberga-elev i tre år framåt!


åker till pappa ikväll, men kommer hem på söndag igen. fast lör-sön är jag hos sofie i buschen med alla fåren, plus matilda, bella och sofie då! trevligt värre äre!

men nu ska nog jag ta bort det som står i min paNNa "djävulen"
vi hörs!

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2009-08-21 19:07:23

står det i din paPPa ;) ? haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela