Malin

En blogg om mig

090820

Publicerad 2009-08-20 08:41:48 i ,

godmorgon!

idag gick jag upp en timma för tidigt.. jag kollade på klockan när jag vaknade och då visade den 08.10, fast jag trodde den var 09.10. så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå upp, friidrotten börjar ju 09.45. men nu får jag sitta i en timma och vänta. usch då.

men annars idag ska jag träna, helt ensam lär jag bli. förutom mellangruppen, men dom tränar ju inte jag med. men jag ska springa idag, 40, 60, 80, 100 och det två gånger. så det blir nog bra.

nu ska jag fixa med bilderna jag la in sent igårkväll, sen blir det fina kort här på bloggen och på bilddagboken!

HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela