Malin

En blogg om mig

090818

Publicerad 2009-08-18 10:05:20 i allmänt,

HEJ!
idag skiner faktiskt solen här! göttigt värre

men något som inte är lika kul är att alla mina kompisar börjar skolan, så innan halv tre (om inte bella fick sluta tidigare) så har inte jag något att göra alls. eller jo, städa till kaninerna och så ska jonna färga mitt hår! så får gå ner på stan med henne sen, innan halv tre! eller, jag skriver till bella att hon kan möta mig på stan, så köper vi färg och hon färgar innan matilda och sofie slutar kanske?! vilken snilleblixt jag fick där ni!

har inte fått svar av panasonic, men jag antar att jag får vänta en stund!

NEJ, NU SKA JAG KOLLA NYA NEW MOON SCENER SOM KOM UT IGÅR!
PÖSSSSS


här är första bilden JAG tog med min kamera när jag köpte den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela