Malin

En blogg om mig

090817 - hemma i arvika!

Publicerad 2009-08-17 13:39:03 i ,

HEJ!

nu är jag hemma efter en lång vecka i tömte, mer än en vecka, från förra fredagen tills idag! så många långa goa dagar i tömte. dock har inte vädret varit så bra som jag hade önskat, men vi har gjort mycket annat kul!
kameran har mest legad still, men lite bilder har jag som jag laddar upp senare idag. (mest ego-pics och bilder från fiskningen).
sen får ni såklart se våra vinster från liseberg, de stora då. TRE stycken lyckades vi nämligen få ihop! så nu har vi massa godis i kylen, och mycket i våra magar! MOHAHA


vi firar att jag är hemma med en egopic! i know you like it

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela