Malin

En blogg om mig

090816

Publicerad 2009-08-16 15:30:33 i allmänt,

hej igen!

idag (och igår) har jag sett på friidrotts-VM. vi hejar på svenskarna som är med, även fast det inte är många. men jaja, vi hejar, och sen ikväll hejar vi på asafa powell när han springer 100m semifinal, och kanske final också! allt detta tjat om bolt vs. gay gör nog att asafa kommer slappna av lite mer och visa framfötterna! så jag tror på honom, även om jag gissar att bolt kommer vinna!
det kommer bli en spännande kamp iallafall, det är ett som är säkert! så det ser jag fram emot.

imorgon åker vi tillbaka till arvika igen, efter en hel vecka ute i busceh, från förra fredagen till imorgon! så lite mer än en vecka är det, men så himla skönt har det varit iallafall. har inte gjort så mycket, men jaja.


det enda jag tycker är synd är att jag inte kunde vara med på tjejkvällen i tisdags? eller när den var. alla var där, verkligen alla, utom jag. fan också

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela