Malin

En blogg om mig

090811 - jag lever iallafall!

Publicerad 2009-08-11 18:42:43 i ,

hej hopp!
nu var det ett tag sen jag skrev, men jag är ute i buschen hos pappa! och det har varit annat att göra än att sitta framför datorn!
kom i fredags, då blev det inte jättemycket gjort, utan vi spelade kort och såg på tv, som vi brukar. inte heller blev det mycket gjort i lördags, men vi har spelat kort varje dag, sett på tv, LÖSER KORSORD! alla tre, jag, jonna och pappa, sitter med varin korsordstidning framför oss och löser, sjukt kul är det iallafall! haha.
sen igår var jag, jonna och robin med therese och alen till bodaborg! det var kul om inte annat. dock har jag fått två blåmärken, ett på vardera knä. men det är smällar man får ta, och boda borg är superkul, så jag överlever!

på torsdag ska vi till göteborg, jag, jonna, mamma, therese och alen! detta är pappaveckan, men vi kommer inte kunne komma iväg annars, och therese ville bjuda oss, så vi ska åka! men det kommer bli väldigt kul faktiskt!

målning av väggen har det inte blivit något av, det har spööööregnat varje dag och åskat och sådär, så det har inte gått att måla alls! men det kanske blir imorgon? om det är uppehåll...

men vi hörs någon annan gång! HA DE GÖTT!
(imorgon ska jag in till stan för att hjälpa till på småtteträningen också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela