Malin

En blogg om mig

090807

Publicerad 2009-08-07 13:32:23 i allmänt,

hejsan och välkommen till ännu en SOLIG(!) dag i arvika.

ja, som sagt solen skiner. IGEN! och det är underbart, hoppas det håller i sig hela veckan lång, eftersom jag och jonna tar med oss kaninerna och vårat pick och pack och är ute i buschen hos pappa en hel vecka! det kommer bli jättekul, ska måla huset, tvätta fönstrena, bada, sola, springa och mycket annat kul! såklart. åker idag, vid 4-5 tiden. pappa skulle ringa!
men jag kommer vara ganska frånvarandra, men det spelar ingen roll.

just nu har vi städat till våran kaniner, dom kommer få njuta av en veckas semester i uteburen och med sol och grönt gräs (läs mossa). gött för dom iallafall!

men nu måste jag göra något vettigt. som  att sitta vid datorn i ytterliga en timma eller så. haha

(läste ut twilight på engelska nyss, nu blir new moon med till pappa. jonna läser ju eclipse, såatte. och breaking dawn blir nog med!)
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela