Malin

En blogg om mig

090806

Publicerad 2009-08-06 16:29:25 i allmänt,

hellu!
SOLEN SKINER HÄR IDAG! UNDERBAAART!

har legat på stranden med jonna och mamma. åkte vid halv ett, kom hem efter tre någon gång. vi var ju tvungna att äta innan jag skulle träna. eller, träningen är vid halv sex. men man måste ju äta en stund innan man tränar, annars blir det inte gött i magen! haha
men det var skönt på ingestrand idag. tror jag fick endel färg också faktiskt! så det är gött. sen blir det träningen ute på vik och sådär. skitgött det med! haha.

imorgon åker jag till pappa, har ju jonnas dator, men jag känner på mig att vid den kommer inte mycket tid tillbringas!
jag ska måla där, pappa skulle kanske hyra en såndär skylift nivet! haha. läskigt värre kommer det va iallafall. men det var bara en vägg som skulle målas tror jag, men det ska jag göra. jonna skulle tvätta fönstrena. det behövs. haha, får se om kaninerna skulle med också!

vi hörs senare ikväll, eller imorgon!
HEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela