Malin

En blogg om mig

090804

Publicerad 2009-08-04 15:49:04 i allmänt,

hejsna!
grått och trist, IGEN! när koller sommarsolen!?

har varit i charlottenberg med jonna idag. jag skulle köpa saker till skolstarten. så det blev pennor, sudd kollegieblock, stift. sen behövde jag en ny mascara också, så det köpte jag. det blev en lumene blueberries, eller vad den nu hette. kände för att pröva något nytt. har ju haft min rosa/gröna ett tag, och jag är trött på den. så nu blev det lumene och vi hoppas på att den är bra!

sen ikväll, kvart i sju, ska jag till matilda och dricka "te". jag gillart inte, men jag får väl dricka annat såfall.. men bella kommer också, det ska bli gött iallafall!

nej, nu ska jag äta.
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela