Malin

En blogg om mig

090803

Publicerad 2009-08-03 12:09:15 i ,

godmorgon!
ännu en dag i arvika med trist väder.. är jag förvånad? nej..

kalaset igår hos bella var überkul! diskussioner som "italienska, engelska, tyska, irländska, amerikanska-män", "våran film, som först ska bli en bok" och om "svininfluensan är bra. för då kan man ha två som delar på ett jobb och då blir folk mindre arbetslösa". jag gillart! ni skulle hört oss.
iallafall, vi var 12 stycken där. jag, bella (födelsedagsbarnet herself!), sofie, matilda, emmy, matilda, malin, anna, carrå, amanda, louise och elin. det var mycket trevligt att träffa alla igen! har inte sett någon på hela lovet typ! lite fail iallafall. men det var mycket trevligt som sagt, och man fick många skratt och mycket goa pratstunder!

och nu blir det väl pappa i en vecka snart? eller nästa vecka. jag vet faktiskt inte ärligt talat. får prata med min kära syster om det!
HEJS


naglarna som jag fixade igår. det syns inte så mycket, men ljust rosa är dem iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela