Malin

En blogg om mig

090802

Publicerad 2009-08-02 11:31:59 i allmänt,

god morgon!
solen skiner här i arvika, hur är vädret hos er?

sitter och ser på DN-galan youth idag också. måste ju heja fram alla goa friidrottare! än har det inte varit någon från arvika. men det kommer senare.

annars idag ska jag till bella! hon har ju sitt barnkalas idag. 13st tror jag att vi skulle bli. och det är väldigt många, haha. men det kommer bli sjukt kul iallafall och det börjar klockan sex!
så snart ska jag gå in i duschen, jonna är där nu. så jag får att vänta lite. men sen ska jag fixa mig och allt sånt vi tjejer gör! haha.

men ha det gött idag, och njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela