Malin

En blogg om mig

090801

Publicerad 2009-08-01 09:26:40 i ,

god morgon!
första augusti idag då. snart börjar skolan och allt såntdär också. får se vart jag hamnar...

idag ska jag sitta inne, för jag ska se på DN-galan youth! det börjar 10.30, så jag har lite tid på mig innan den börjar.! sen ska jag sitta och heja på alla jag känner så att det går bra för dem! jag såg på tidsprogrammet att F16 (min egen åålder) börjar med längd direkt, så då får jag heja. jag har ingen koll på vilka som är med, men det lär ju märkas!
jag vill också vara med, faktiskt. men det blev inget av det. för jag är så dålig på att träna, så det är inget mer. men jaja, mer träning nu till veckan kommer det bli iallafall! så det ser jag fram emot.

har fortfarande världens träningsvärk i låren. men det får gå över snart tycker jag!

HÖRS!

sånahär bilder är det bästa som finns! eller hur ida? hihi

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-03 22:34:54

ÅHJA! Du får skiicka :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela