Malin

En blogg om mig

21 september 2012

Publicerad 2012-09-21 11:02:00 i allmänt, träning,

Herregud vad tiden går fort! Redan slutet av september. Det var hela 20 dagar sen jag var på Hovet och i Annexet och tränade som fasen. Det är 22 dagar sen jag såg Coldplay LIVE på Stockholms Stadio. Det är en månad sen jag låg på stranden på Cypern och hade en hel vecka framför mig där. Galet vad tiden går snabbt. Snart är det december, vill ha den 14e och gå Jamutbildning. Vill ha julafton. Vill ha nyår. Vill ha födelsedag. Vill dock inte flytta upp mig från tonåren, passar mig bra där jag är just nu. Men 20, vilket år att fylla!
 
Jag har mycket att se fram emot under resten av hösten samt den tidiga vintern. Dock vill jag ha kvar solen och de varma timmarna. Det kommer inte bli mycket av dem framöver.
Detta var från igår, då var det 85 dagar kvar tills något av det roligaste jag kommer vara med om i hela mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela