Malin

En blogg om mig

you make me laugh you make me shiver

Publicerad 2012-03-01 20:25:26 i allmänt,

Idag har jag först och främst varit ute och gått i en och en halv timma. Går man fort och med musik i öronen kan man gå hur långt och länge som helst. Känns inte som att det finns något stopp. Är det fint väder så gör jag nog om samma sak imorgon. Dock går jag nog åt ett annat håll. Blir drygt att gå samma väg hela tiden. Hehe.

Efter det var jag med Sofie och Lisa. Vi har fikat och pratat massvis. Gillar verkligen de tjejerna, förgyller min vardag! Sen har jag övat inför konserten och sådär. Ska göra det slutgiltiga låtlistan nu så det blir ordning på ordningen, hehe.

Sist nu på dagen ska jag försöka mig på med gemu'n igen. Svårt är det och när man inte är inne i tänkandet. Borde gjort detta direkt på fredag eftermiddag. Jaja, det kommer väl gå tillslut.


Bara därför får ni random bild från någon fest i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela