Malin

En blogg om mig

världens bästa

Publicerad 2012-03-26 17:02:39 i allmänt,

Måste berätta en grej min mamma precis gjorde. Jag rinngde henne (hon är på affären och handlar) och frågade om hon hunnit betala. Hon saatt hon inte gjort det med stod i kassan och plockade upp varor. Jag ringde för att säga att jag ville ha choklad, men eftersom hon stod i kassan behövde jag ingen. Sen ringer hon igen några minuter senare och frågar "vilken smak vill du ha?" Då har hon alltså gått in IGEN, för att jag var sugen på choklad. Sötaste mamma <3

Alexis Jordan – Happiness Känns som en passande låt

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-03-26 18:25:26

SV: jaha, vad kul! :) Det kommer säkert bli bra vettuuu :D Kul med Malle poliis ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela