Malin

En blogg om mig

nytränad

Publicerad 2012-03-27 21:10:04 i allmänt,

Så himla skönt att komma hem och bara kunna äta och duscha och ta det lugnt! Har tränat ett stenhårt pass av BodyAttack på HK. Suuuuperskönt var det. Tog i som tusan. Dör nästan varje gång på benlåten, den är brutal! Dock är det väldigt skönt att känna hur det bränner i musklerna och veta att man tar i. Det är riktig pain man känner efteråt iallafall!

Har även hunnit med att öva inför föredraget imorgon. Har kört två gånger för mamma, andra gången lyckades jag plussa på en hel minut! Hahaha. Får hoppas att det blir en bra tid imorgon bara. Ska hinna öva lite mer på pianoläxan också, är fruktansvärt dålig på att öva.. Måste få in en rutin i det. Kanske ska satsa på att alltid spela tjugo minuter efter jag kommit hem från träningen. Det ska jag försöka med!

Nu ska jag se klart på desperate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela