Malin

En blogg om mig

7 mars 2012

Publicerad 2012-03-07 13:22:57 i allmänt,

Detta datumet kommer jag komma ihåg hela mitt liv. Det kommer vara ett bättre datum än när jag gifter mig (om jag nu gör det) eller när jag skaffar barn (kommer ångra dessa orden senare i livet). Detta kommer vara datumet då jag fick ha min alldeles egna konsert, med musik jag rådiggar och underbara medmusikanter! Just nu sitter jag hemma och laddar upp, med te och musik (dock inte det som ska spelas ikväll). Ska nog prata så lite som möjligt också. Hahaha. Dock sitter jag och pratar med mig själv, så det kommer gå åt skogen med det.

Jag är så otroligt peppad inför ikväll, samtidigt som jag är en smula nervös! Tänk om allt går fel? Det kan ju faktiskt hända. Men det blir nog bra. Ska skriva mellansnack nu, så jag har lite att säga!


I högsta hugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela