Malin

En blogg om mig

29 mars 2012

Publicerad 2012-03-29 19:42:21 i allmänt,

Ser på "Halv åtta hos mig" och har precis ätit kvällis. Har annars suttit med provet inför imorgon. Övade första gången nu. Men jag tror inte det blir sådär jättekrångligt. Det verkade inte det när jag läste iallafall. Ska läsa fler gånger innan jag somnar. Ska hinna läsa imorgon också tänkte jag. Men det lär jag inte hinna, haha.

Har idag även spelat "I'm yours" cirka tusen gånger. Sjungit den lika mycket. Det var nämligen skolexpo för åttorn och vi skulle lära dem att spela den. Så det har varit en rätt så dryg dag. Dock fick vi massa fika, så det var ju positivt iallafall! Hahahaha.

Nu ska jag nog börja läsa lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela