Malin

En blogg om mig

24 mars 2012

Publicerad 2012-03-24 18:37:29 i allmänt,

Sitter ensam hemma för tillfället. De andra är ute och går med Nika. Kände att jag ville stanna hemma och fräscha upp mig inför kvällens bravader! Ska nämligen ut och dansa på Tiki med mina fina brudar! Det kommer säkert finnas någon bild på det (ska försöka ta lite kort iallafall). Ska bli jätteroligt faktiskt, ser fram emot det! Sen kanske Amanda sover över här också efteråt, superkul! Ska ha kul för alla som inte kan vara ute och dansa också, haha.

Sopet idag då. Det gick bra, glömde text till båda låtarna men det funkade ändå. Haha. Var inte så mycket folk, så det var inte så jobbigt att sjunga heller. Kändes bra efteråt iallafall! Felicia var nöjd till en början, sen blev det lite jobbigare. Dock gillade hon att få vatten på huvudet, hon gillar ju att bada och sådär. Det var nog lite mycket folk också, men hon var ändå rätt så lugn. Så länge man gick runt och bar på henne, haha.

Men nu måste jag sätta lite fart. Ska visserligen inte iväg förrän efter nio, men ska hinna äta och fixa mig innan dess. tur att jag har kläderna utvalt iallafall! Bra med dop innan utgång, haha.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-03-26 10:16:55

SV: VAAAD SKA DU SÖÖÖÖKA? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela