Malin

En blogg om mig

19 mars 2012

Publicerad 2012-03-19 09:03:19 i allmänt,

Sitter och kollar på andra sidan av soffan, där Jonnas alla kläder ligger. Mamma har packat upp det mesta och lagt i högar. Under tiden som hon gör detta utbrister hon "jag som tycker du har mycket kläder Malin". Detta säger rätt mycket om hur mycket kläder Jonna faktiskt har. Lite senare utbrister även mamma "hon behöver inte köpa kläder på ett bra tag". Får se vad Jonna säger om det, haha.

Har haft fetingsovmorgon idag. Börjar 10.15. Men vaknade rätt tidigt, inte lätt med en hund. Hehe, dock sov hon inte hos mig, men man hör när hon går överallt. Men det är supermysigt att ha henne hemma här, helt underbar!

Men nu måste nog jag göra mig klar

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-24 13:08:17

Hej läste att du hade jobbat på nortura haerland.. hur tyckte du att det var ? :) hur fick du det och var det bra betalt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela