Malin

En blogg om mig

18 mars 2012

Publicerad 2012-03-18 11:49:58 i allmänt,

Är hemma och ska nog plugga lite. Har prov på onsdag och jag känner att jag vill börja. Har inget annat bättre för mig idag (förutom att dansa rumpan av mig på Jamen!), men den har jag lite tid innan. Så ska nog ta ett ryck först! Ska även städa på rummet så Nika kan få sova där också. Hon har redan varit där inne ocj nosat på allt som finns där, haha. Nu ska vi ju ha henne hemma i åtta månader, börjar idag!

Igår var en jobbig dag, vaknade 05.30 somnade 23.00... Flyttning och städning heeela dagen lång. Är lite utsliten idag. Men det är värt! Nu ska jag se till att vara upptagen den helgen Jonna ska flytta ner igen, haha. Snäll lillasyster.

Men nu blir det plugg

Kommentarer

Postat av: Isabel

Publicerad 2012-03-18 12:17:09

Skoja inte! Försökte vända den upp och ner men det kom inte ut nåt. Den äter fasen saker. Slukar dem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela