Malin

En blogg om mig

1 mars 2012

Publicerad 2012-03-01 10:52:16 i allmänt,

Hade 18 grader varmt ute på balkongen (ska tilläggas att den står i solen) när jag vaknade idag klockan 10.00. Så det var bara att bära ut en stol, sätta på musike, hämta frukosten och sätta sig! Det var riktigt varmt, men jag orkade inte sitta mer än tills frukostskålen tog slut. Började känna att det inte var så bra för förkylningen. Så jag gick in igen.

Vet nite vad dagen ska erbjuda heller. Får se. Om inte Sofie kan ta sig in till stan för att va med mig och Lisa så ska jag ta mig tusan gå på en långpromenad. Musik i öronen och bara gå! Kanske skulle ge mig på att utforska Solvik eller Degerängen. Måste få lite bättre lokalsinne här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela