Malin

En blogg om mig

Tråksöndag

Publicerad 2013-03-17 10:29:45 i allmänt,

Grått och trist ute. Snöat har det gjort också. Sjukt tråkigt. Tråkigt är det även att jag vaknade klockan sju av mig själv, skulle gå upp åtta. Men nej, såklart inte. Sen blev repet inställt, så nu har jag inget att göra förrän kvart över elva då jag ska åka till jobbet. Fick fleeeera timmar extra på morgonen så kunde verkligen göra mig i ordning. Så nu har jag lockigt hår och är på tok för sminkad för att sälja godis hela dagen. Men så får det va! Vet iallafall att jag inte behöver flera timmar på mig att bli festfin, för allt tog ungefär en halvtimma!
 
Så idag blir det jobb, 12-19 och sen direkt hem för att gosa ner mig i soffan. Har sällskap i bilen både dit och hem, hur gött som helst! Då blir det inte lika tråkigt att åka vägen som är sjukt tråkig.
 
Ett tråkigt inlägg med ordet tråkigt i varannan mening ungefär. Men det är väl också fint....
 
Lite finare bild än förra sippah-bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela