Malin

En blogg om mig

29 april 2013

Publicerad 2013-04-29 16:12:29 i allmänt,

Vet ni? Det är snart maj. MAJ! Sommarmånad. Femte månaden efter nyår, tiden går så himla snabbt och jag har lite panik över livet. Det borde jag verkligen INTE ha. Jag är 20 år och har hela livet framför mig. Men jag vill göra allting nu. Jag vill inte vänta, jag vill ha allt gjort på en och samma gång. Helst ska det vara gjort igår. Jag vill åka på en jorden runt-resa med någon fin vän. Jag vill hoppa fallskärm. Jag vill bo utomlands och jobba sisådär ett halvår. Jag vill utbilda mig till polis - kriminaltekniker. Jag vill förbättras inom instruktörsrollen. Jag vill bli instruktör i flera koncept.
 
Listan kan göras lång!
 
Men just nu vet jag vad jag ska göra nästa måndag. Sen är det inte mer planerat. Jo, Thailandsresan med Hanna ska nästan bara bokas och sen är det något att se fram emot! Så kom mer än gärna med Thailandtips, vad man ska se, vart man bör åka osvosv. Tre veckor i paradiset har vi planerat i januari-februari.
 
Bara för det ska jag nu kolla Thailandsguider!
 
Bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela