Malin

En blogg om mig

2 april 2013

Publicerad 2013-04-02 21:32:34 i allmänt,

Herregud. Jag har så ont i bicepsen nu! Benen skakar, axlarna värker. Det är på detta sättet man ska känna efter ett BodyPump-pass! Det var en timma sen passet var slut, men jag skakar fortfarande. Imorgon vill jag inte ens veta hur det känns. Första gången med ny release för mig och jag la på som vanligt, även fast jag inte pumpat på tre veckor (minst!) och det fick jag ju bita i. Bicepslåten tog aldrig slut, man fick aldrig vila = sjukt jävla jobbigt! Men det är gött nu när det är klart.
 
Sitter nu med min varma oboy och ser på Bergs bärbara talkshow. Verkar lovande, har inte hängt med sådär supermycket, men tror det är bra.
 
Imorgon ska jag jobba igen, blev lite extrapass denna veckan, gäller att ligga i och tjäna pengar. Imorgon är det även BodyJamdags! Asroliiiiiiigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela